|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1979
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Πρώτα, έλυσε τα μαλλιά της. Πέφτοντας στην τέλεια ράχη της, φάνηκαν να μακραίνουν, και συνέχισαν μέχρι που με τη βοήθεια των επιδέξιων χεριών μιας ομάδας νυμφών που περιτριγύριζαν τη χημική Αφροδίτη, έφτασαν να απλωθούν ως το πάτωμα. |
|
|
|
|
|
|
|
1980 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Εν τω μεταξύ το χρυσό τους χρώμα άλλαξε σε κορακίσιο, στιλπνό και κατάμαυρο. Αφού ο σκοτεινός χείμαρρος τακτοποιήθηκε από τα γαλατερά χέρια των νυμφών της, η θεά σταύρωσε τα δικά της πάνω στα μεγάλα στήθη της, και, λες και τα έπλαθε με το άγγιγμά της, που ήταν περίπου αυτό που συνέβαινε μιας κι είχε κλειστά τα μάτια της και δούλευε με την αφή της, τα μίκρυνε και τα έφερε σε πολύ πιο ανθρώπινες αλλά καθόλου λιγότερο ευχάριστες στο μάτι διαστάσεις. |
|
Οι ρώγες τους και οι μυτερές πεταχτές τους θηλές παρέμειναν. Το χρώμα τους είχε αλλάξει, όμως, όπως και το χρώμα όλου της του σώματος. Από χρυσωπό μελαψό, είχε γίνει το πιο άστρινο λευκό που θα μπορούσε να έχει η επιδερμίδα μιας ζωντανής γυναίκας. Ήταν σχεδόν διάφανο, μοιάζοντας εύθραυστο σαν κινέζικη πορσελάνη, και σύντομα το σχήμα της το ακολούθησε. |
|
|
|
|
1981
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1982 |
|
|
|
|
1983 |
|
|
|
|
|
|
|
Με μια υδάτινη, ρευστή κίνηση, που σε τρόμαζε να τη βλέπεις, οι μητρικές καμπύλες των γοφών και οι γυμνασμένοι μύες άρχισαν να λειαίνουν και να λεπταίνουν. Το στέρνο και οι ώμοι στένεψαν μια ιδέα και τα πόδια της μάκρυναν κάτι περισσότερο. Οι αγκώνες της έγιναν λίγο πιο μυτεροί και τα δάχτυλά της πιο μακριά, και λεπτά, με τα νύχια τους σχεδόν γαμψά, σαν αρπακτικού πουλιού. Τότε άρχισε ν’ αλλάζει το πρόσωπό της. Το σχήμα του, έγινε πιο μακρουλό, και ταυτόχρονα λέπτυνε στο κάτω μέρος του. |